• L’OSPITE È COME IL PESCE DOPO TRE GIORNI PUZZA میهمان مثل ماهی است که بعد از سه روز بو می دهد
 
 

 

کلاسهای مجازی:

منظور از آموزش مجازی استفاده از کامپیوتر، موبایل و یا تبلت جهت برقراری ارتباط اینترنتی بین زبان آموز و استاد زبان می باشد. زبان آموزان میتوانند برای یادگیری زبان از دو روش همزمان و غیر همزمان و یا ترکیبی از این دو استفاده کنند.

الف) روش یادگیری همزمان: (synchronous learning)

به ارتباط همزمان استاد و زبان آموز از طریق نرم افزار ویدیو کنفرانس و یا نرم افزارهای کلاس مجازی با قابلیت ارتباط (chat) متنی، صوتی، ویدیویی، مکالمه جمعی، وایت برد مجازی جهت نوشتن و یا به اشتراک گذاشتن عکس، اسلاید، صفحات pdf، فایل ویدیویی روش یادگیری همزمان میگویند. نرم افزارهای مطرح با قابلیت synchronous learning عبارتند از

برای استفاده از روش همزمان و شرکت در مکالمه صوتی یا ویدیویی میبایست حداقل سرعت اینترنت شما 256kbps باشد. البته سرعت 512kbps توصیه میشود. (با نرم افزارهای خاصی مانند mumble میتوان با سرعت پایینترهم در مکالمات صوتی شرکت کرد)

ب) روش یادگیری غیر همزمان: (asynchronous learning)

در این روش ارتباط بین استاد و زبان آموز به صورت غیر همزمان و توسط LMS (سیستم مدیریت یادگیری)، وبسایت و یا نرم افزارهای دیگر انجام میگیرد. قابلیت های مورد استفاده در این روش عبارتند از انجمن (پرسش و پاسخ و مباحثه) ، سیستم تبادل پیام، آزمون آنلاین، دریافت کارنامه، نظرسنجی، تمارین تعاملی، ارسال ایمیل، وبلاگ و ویکی (wiki).  نرم افزارهای مطرح این روش عبارتند از:

مزایا ی روش مجازی:

  • عدم نیاز به ایاب و ذهاب (ارتباط و دسترسی فقط به شکل اینترنتی)

  • دسترسی سریع به منابع آموزشی

  • امکان استفاده از امکانات کلاس در هر ساعت از شبانه روز

معایب آموزش مجازی:

  • قطع و وصل شدن صدا و یا خروج از کلاس مجازی در صورت پایین بودن و یا نوسان سرعت اینترنت

  • عدم دسترسی به کلاس در صورت قطع شدن برق (در صورت استفاده از کامپیوتر)

  • ایران-فارس-شیراز-موسسه اندیشه بیان قلم شهرراز-مرکزترجمه STC

تاریخ درج خبر:26 دي ,1394 9:49 ق.ظ

 

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

 
عبارت درون کادر

کلیه حقوق این سایت برای مرکز ترجمه STC محفوظ است