• L’OSPITE È COME IL PESCE DOPO TRE GIORNI PUZZA میهمان مثل ماهی است که بعد از سه روز بو می دهد
 
 

 
نوبت دهی به بیماران در بیمارستان لار الکترونیکی می شود
شیراز- ایرنا- معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان از امکان ساماندهی سیستم نوبت دهی در بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار سخن گفت و بیان کرد: با راه اندازی سیستم نوبت دهی جدید مشکل شهروندان کاهش می یابد.
نوبت دهی به بیماران در بیمارستان لار الکترونیکی می شود
دکتر مهیار چهرآزی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پاسخ به انتقادات همشهریان درزمینه دلیل ویزیت محدود بیماران توسط پزشکان متخصص در درمانگاه بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار گفت: طبق دستورالعمل وزارت بهداشت که براساس قانون بیمه تعیین شده، هر پزشک متخصص در هرساعت می تواند بین ۶ تا هشت مریض ویزیت کند و اگر بیش از این بیمار پذیرش شود، بیمه سهم پزشک را پرداخت نمی کند.
وی با اشاره به اینکه هر پزشک متخصص فقط موظف است روزانه شش ساعت از وقت خود را به ویزیت بیماران در درمانگاه بیمارستان صرف کند، گفت: بسیاری از متخصص در خارج از وقت موظفی در اختیار بیمارستان و مردم هستند که باید از این عزیزان تشکر کرد.
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان در توضیح علت رویه نامناسب نوبت دهی در درمانگاه بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار با وجود ازدحام جمعیت، گفت: خود مسئولان دانشکده علوم پزشکی لارستان در جریان این موضوع هستند و طبق دستور رئیس دانشکده قراردادهایی مبنی بر خرید سیستم های نوبت دهی منعقد شده و در آینده ای نه چندان دور با اتمام مراحل نصب و راه اندازی مشکل بیماران و همراهان آنها رفع خواهد شد.
چهرآزی بیان کرد: با راه اندازی سیستم نوبت دهی جدید، قابلیت نوبت گیری تلفنی و اینترنتی فراهم خواهد شد و این می تواند بسیاری از مشکلات شهروندان را حل کند. 
تاریخ درج خبر:19 تير ,1395 10:05 ق.ظ

 

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

 
عبارت درون کادر

کلیه حقوق این سایت برای مرکز ترجمه STC محفوظ است